8 תשובות
לא רע
אבל אם תלכי לפיתוח קול יהיה הרבה יותר טוב
אבל אם תלכי לפיתוח קול יהיה הרבה יותר טוב
מהמם רצח!!
שואל השאלה:
שרתי די נמוך כדי להתאים את הקול לשיר.
לתגובה הראשןנה, על מה לדעתך צריך לעבוד?
שרתי די נמוך כדי להתאים את הקול לשיר.
לתגובה הראשןנה, על מה לדעתך צריך לעבוד?
אנונימית
לא יודעת הקול
אבל קחי את זה בתור מחמאה
אבל קחי את זה בתור מחמאה
שואל השאלה:
טוב זה באמת מחמיא לי
תודה רבה
טוב זה באמת מחמיא לי
תודה רבה
אנונימית
שואל השאלה:
סינדרלה?? מה הקשר חח
סינדרלה?? מה הקשר חח
אנונימית
אין לי מושג על מה לעבוד, אני לא מבינה בזה אבל הגיון בסיסי שאם הולכים לפיתוח קול אז הקול ממש משתפר
וואי זה רק אני או שאת נשמעת כמו סינדרלה?
באמת!
באמת!
באותו הנושא: