14 תשובות
כן אבל לא בגיל כזה
כל עוד הוא לא יעשן ליידי ולא יהיה לו מסריח מהפה
האמת ,זה מוריד לי רצח
תלוי אם זה קבוע או מידי פעם, כנראה שלא
אין סיכוי
כל עוד זה ממש ממש לא מוגזם אס כן.. וגם אם יש אהבה של ממש עישון זה לא נראלי בין הדברים שיפריעו.. (ועוד פעם לא מוגזם ממשש)
אבסולוטלי לא
לא ,
לא אוהבת את הריח
לא רוצה להיחשף לזה כל כך
לא אוהבת את הריח
לא רוצה להיחשף לזה כל כך
רק אם הם רציניים בנוגע ל-ללכת לגמילה.
שווה... לרוב מי שמעשן זה עוזר לו להתמודד עם דברים ושווה אם הוא מכור לזה או מעשן הרבה או קצת, ובכללי זה פוגע ממש בו ובסביבה
לא. מהסיבה הפשוטה הריח, הריח הזה הורג אותי.
בחורה שמעשנת זה הדבר הכי מוריד מבחינתי
לא, בגלל שאני רגישה לריח של הסיגריה זה עושה לי סחרחורת.
באותו הנושא: