8 תשובות
אם את חושבת שזה רציני ממש ונישמע ממש רע... ועוד זה קורה ב4 בבוקר זה באמת קצת מחשיד.

את יכולה להתקשר למשטרה ילהביא תלונה אנונימית ולהגיד שיש רעש ואת פוחדת שקורא משהו רציני
שואל השאלה:
איסה לדפוק בדלת ואם יש עבריינים
אנונימית
לא חייב משטרה לכו תדעו סתם הילדה רבה עם ההורים אנערף לא חסר סיבות אם זה חוזר על עצמו אז להתקשר
אל תדפקי בדלת.. אם את שומעת שזה נגרר למצב אלים תזמיני משטרה
לא האמתי שהם צודקים.. צריך משטרה
לכי לישון
תתקשרי למשטרה, גם אם בסוף אין כלום את תדעי שהכל בסדר וזה התפקיד שלהם בסוף את יודעת
הם עושים סיורים וכל מיני טקסים מיותרים ומציקים לאנשים
תני להם להועיל לפעמים
בתור אחת שחוותה אלימות, אם את יכולה לעצור את זה את גיבורה
תדווחי למשטרה ותבקשי מהם שזה יהיה אנונימי:)