3 תשובות
תאמת שהייתי חולה בווריאנט של הדלתא שנחשב המוטציה הכי אלימה ו"חזקה" של הקורונה
ואני יגיד לך תאמת, חוץ ממש קצת חולשה ושיעולים לא הרגשתי כלום כי פשוט ניסיתי לא להתרכז בזה..
זה הכל פסיכולוגי- אם תחשוב שאתה חולה כל היום אז אתה תהיה דבוק למיטה, אם לא, אז יעבור בקלות
ואני יגיד לך תאמת, חוץ ממש קצת חולשה ושיעולים לא הרגשתי כלום כי פשוט ניסיתי לא להתרכז בזה..
זה הכל פסיכולוגי- אם תחשוב שאתה חולה כל היום אז אתה תהיה דבוק למיטה, אם לא, אז יעבור בקלות
שואל השאלה:
שקרים, אחותי לא ידעה שהיא חיובית והרגישה רע. שמחה שהלך לך בקלות, שבת שלום.
שקרים, אחותי לא ידעה שהיא חיובית והרגישה רע. שמחה שהלך לך בקלות, שבת שלום.
אנונימית
לשיעולים grintuss עזר לי
לכל השאר נורופן עזר לי
לכל השאר נורופן עזר לי
באותו הנושא: