7 תשובות
אני מניח שיש דברים שאולי קשים יותר לשנות בנו כחברה
אבל אני בטוח שיבוא יום וזה ישתנה
העולם כבר בדרך לשינוי התודעה הזאת
בני אדם הם יצורים מטומטמים שחיים בסרט שהם חכמים. הסגידה הזו למודל היופי ודברים דומים רק מוכיחים את זה.

ולא, אני לא מפרידה את עצמי מבני האדם, אמרתי "בני אדם" כדי להתייחס לכולם.
FML
שואל השאלה:
^אבל הנה לך, הדגמתי שדווקא אנחנו כן ידענו להתקדם מוסרית ולהפסיק לעשות דברים שבעבר היו יותר לגיטימיים
שואל השאלה:
ההוא, היה יותר קל להאמין אם היה נראה שינוי באופק, אבל גם הדור הצעיר היום שקוע באותה תפיסה מעוותת. בכל מקרה אני באמת מקווה שלקוות עוזר.
אם אני לא טועה ראיתי בחדשות לפני כמה זמן מישהי בכנסת שכבר במהלכים לשנות את התפיסה הזאת
אין מה לעשות דברים כאלה לוקחים זמן.
ככל שילמדו לשלב את זה בסדרות פרסומות ומקומות שהציבור יכול ללמוד לקבל ולהכיר זה יקרה מהר יותר אבל זה לא שינוי של יום
יש תשובה אחת: כסף.
יש מספיק אנשים שמשתלם להם מאוד שנישאר ככה.
אנונימי
שואל השאלה:
כן, חשבתי על זה. וזה עדיין מקומם שאנחנו לא עושים שום דבר בנידון