4 תשובות
את יכולה לדבר עם אנשים מהאינטרנט:)
זה יותר כיף מחברים אמייתים באופן מפתיע
זה יותר כיף מחברים אמייתים באופן מפתיע
מזה פרחים ואיך מקבלים
שואל השאלה:
^חחחיחח אני כבר לבד
^חחחיחח אני כבר לבד
אנונימית
תקשיבי הכל מסתדר בסוף ואלי תנסי לנתק קשר עם החברים שיש לך כרגע ולנסות להתחבר לילדים אחרים בסופו של דבר לכל סוף יש התחלה חדשה ואני בטוחה שההתחלה החדשה שלך תגיע!
בהצלחה
בהצלחה
באותו הנושא: