התחברות הרשמה

מה אתם חושבים על השיר שהלחנתי ? - קישור מצורף

14 בינואר 2022, 11:27
הלחנהחוות דעתדעות גולשים    
3 תשובות
אהבתי
מ
מארק סלואן מקסטימי בשבילכם
זה ממש יפהה
ש
שליקליקלוק
שואל השאלה:
^כן אני ניגנתי
לאפליקציה קוראים bandlab
אנונימית
באותו הנושא:
איך השיר שלי? כתבתי והלחנתי אותו בעצמי ואני רוצה לדעת מה חושבים עליו
כתבתי והלחנתי שיר מה אתם חושבים?
איך השיר החדש שהלחנתי?
הלחנת שירים - איך מלחינים שיר? לפי מה?
הלחנתי שיר איך אני משיגה לו מנגינה
קטע שהלחנתי וכתבתי, מה דעתכם?
מה אתם חושבים על השיר שהלחנתי?
איך השיר שכתבתי והלחנתי לבדי?
איך המוזיקה שהלחנתי?... לא לצחוק
היי זה "השיר" הראשון שהלחנתי נה אתם חושבים עליו? בבקשה תשמעו עד הסוף.
כנסו רגע מה אתם חושבים על השיר שלי (שגם כתבתי והלחנתי)?