התחברות
הרשמה
כנסו רגע מה אתם חושבים על השיר שלי (שגם כתבתי והלחנתי)?
שולחת שוב כי הקודם היה מאנונימי בטעות
https://youtu.be/u3K7qSQWDqo
1 בינואר 2021, 19:28
הלחנה
כתיבה
שירה
חוות דעת
2 תשובות
וואי את שרה ממש יפה והלחן מדהים
אהבתי
את מוכשרת ממש
P
Pigeon~
נשמע טוב
לא הזאנר שלי כל כך אני מאוד נחמד
B
Bust down
באותו הנושא:
כתבתי והלחנתי שיר מה אתם חושבים?
החלטתי לנסות להקליט סוג של שיר שכתבתי ולהעלות ליוטיוב מה אתם חושבים על השיר?
כתבתי והלחנתי שיר על חמין, מה אומרים?
היי, אשמח לביקורת על שיר שכתבתי והלחנתי :)
איך השיר שכתבתי והלחנתי לבדי?
מה אתם אומרים על איך ששרתי את השיר? אני גם כתבתי והלחנתי אותו והכל..
הלחנתם וכתבתם שיר?
כתבתי והלחנתי לידידה שלי שיר והיא לא קלטה את הרמז.. (אלוהים ישמור זה היה רמז עבה) איך אני מתקדם..?
מה אתם חושבים על השיר שכתבתי אני ישמח לביקורת בונה ורעיונות לשינוי (בעיקר בסוף השיר) תודה!
כתבתי והלחנתי שיר על טבעונות, בואו שמעו בהמוניכם. תוכלו להביע דעה על הדרך?
לפני כמה לילות התאבתי בדמות בחלום שלי וכתבתי עליה שיר והלחנתי אותו וניגנתי אותו על גיטרה זה אומר שאני נרקיסיסט?