2 תשובות
גם אני רציתי לשלם על אתר שקוראים לו " סימוטסט " כי הייתי בלחץ מטורף , לא שילמתי עליו בסוף לפי דעתי זה בזבוז כסף
הלכתי לטסט ועשיתי את ההכי טוב שלי , אין לך מה להיות בלחץ
הלכתי לטסט ועשיתי את ההכי טוב שלי , אין לך מה להיות בלחץ
לא
באמת שזה ביזבוז של כסף .
פשוט תקבעי שיעור לפני טסט, תעבדי על הדברים שאת פחות טובה בהם וזהו .
באמת שזה ביזבוז של כסף .
פשוט תקבעי שיעור לפני טסט, תעבדי על הדברים שאת פחות טובה בהם וזהו .
באותו הנושא: