2 תשובות
לפי ניסיוני מצפייה בבובספוג נכנסים איתן והוא מסביר לך איך השיעור יהיה
הכל טוב אין לך מה להלחץ זה מתחיל להראות לך איך הרכב עובד בגדול קצת ברקס קצת גז...
אם זה ידני אז זה קצת יותר מסובך אבל עדיין כלום.
גם בשיעור ראשון בקושי את נוהגת ואם כן אז הוא שולט כמעט בהכל.
לא יקרה כלום המורה שולט בברקס והגז ויש לו מראות משלו .מראה פנורמית...
אין לך מה לפחד