9 תשובות
שואל השאלה:
הוא בכיתה שלי, בקפסולה שלי
שואל השאלה:
אני לא יכולה לשכוח ממנו לגמרי
את לא תוכלי לשכוח ממנו גם אם לא תראי אותו יותר.
יצרתם זכרונות נפלאים יחד, הם יישארו חקוקים במוחות של שניכם.
בשביל לשחרר חשוב שתנתקי איתו כל קשר.
שואל השאלה:
הוא לא היה חבר שלי הןא פשוט היה מישהו שייתי בסוג של קטע איתו והוא עושה לי ככ רע, הוא משחק בי
אני מתארת לעצמי עד כמה זה קשה,
אבל את חזקה ואת תעברי את זה.

אני תמיד פה אם את צריכה לפרוק, להתייעץ או סתם לדבר.
שואל השאלה:
תודה רבה:) 3>>
אני אגיד לך דוגרי, הדרך הכי קלה לשכוח מישהו זה לחשוב על אחד אחר, תכירי אנשים חדשים, שיגרמו לך להסיח את דעתך בדברים אחרים ולאט לאט את פשוט תשכחי ממנו.
לסיים את הקשר.
יהיה לך קשה בהתחלה (מניסיון), אפילו מאוד.
אבל לאט לאט תחושי הקלה.
תהיי עם אנשים שעושים לך טוב,
תעשי דברים שאת אוהבת.
ותתפרקי כשאת צריכה, זה בסדר!
בסופו של דבר מוצאים מישהו שאוהבים יותר והוא אוהב חזרה הזמן יעשה את שלו