10 תשובות
ממש לא
נו מצוין, לא צריך להלחץ אם יש כולה שבר כזה קטן
למה שזה יהיה מוזר
אתפשוט רגועה ולא לחוצה ועושה דרמות כמו כולם
לא גםאני כזאת זה לא כזה סיפור כי זה רק בקצה
לא מוזר בכלל שום דבר שעשית לא מוזר הכל טוב, לא אמור להיות אכפת לך מה אנשים חושבים עלייך
לא גם אני ככה. נופל לי הטלפון ואני ממשיכה לדבר
לא מחוסר כבוד פשוט אני רגילה שזה קורה לי והמגן שומר יחסית אז אני לא מתרגשת
לדעתי זאת תכונה טובה.
את לא משתגעת במצבי לחץ זה דבר נפלא
יש ילדים שמגזימים עם התגובות שלהם וממש דרמטיים
מסכימה איתך זו סתם דרמה מיותרת וואו כמה פעמים נפל לי הטלפון וכמה סיפורים יש לי עם טלפונים שנשברו חח
זה מצויין