10 תשובות
קצת כן
לא בעיה שלה
קרה לי מלא פעמים (אני זאת שנשבר לה)
כן
רק אתמול קרה לי שחברה הפילה אותי וכל הטלפון שלי מת אבל זה עדיין בעיה שלי
שואל השאלה:
רצתי אחריה מתוך צחוק בינינו, היא רצה ונפל לה מהיד בלי שנגעתי בה או בטלפון
לא
שואל השאלה:
כאילו היא הייתה רחוקה ממני
אפשר להסתכל על זה משני הכיוונים. היא יכולה להאשים אותך כי בעקרון היא לא הייתה רצתה ולכן הוא לא היה נופל ונשבר. מצד שני לא אתה הפלת את המכשיר אלא היא, אז תלוי מאיזו נקודת מבט אתה מסתכל.
זה היה אשמת שניכן ובעיקר אשמתך אבל זה קורה ואני בטוחה שהיא לא כל כך כועסת
שואל השאלה:
אמרתי לה מצטערת וסליחה וזה ואז היא צעקה עליי מול מלא ילדים תגידי תודה שאני לא אומרת לך לשלם והתחילה להגיד לי מטומטמת ואז פשוט הלכתי
והיה שריטה במגן מסך..
ואני לא מגזימה באמת היה שריטה אחת וזהו
באותו הנושא: