5 תשובות
ממליצה לך בכיתה ט ללכת למדא
אנונימית
חכי קצת את עדיין קטנה
כלביה או בית אבות (או ספרייה), ילדה בגילך לא צריכה לעשות את זה בלי להרוויח אפילו כסף. אם את רוצה כסף תעשי עבודות בית
הכי הרבה שאת יכולה להתנדב זה חלןקת מזון לנזקקים
יש אתרי התנדבויות אבל כלביה לא יתנו לך בגיל הזה