2 תשובות
את הסיבה שאת רוצה להתנדב במד"א.
אוקיי אז היה לי ראיון בראשון והם חיפשו אנשים שהם רוצים לעזור וישקיעו בזה ולא מצפים רק לאקשן, אמרו לי שההתנדבות והמשמרות במדא הם לא כל הזמן החייאות ויהיו פרוייקטים של חלוקת מזון לנזקקים וכדומה אז תדגישי שאת רוצה לעזור ואם את יודעת עוד שפה תצייני את זה זה יכול לעזור
באותו הנושא: