2 תשובות
הייתי בבסיס צלמון, די נחמד שם, האוכל סביר(כדאי לך להביא איתך נשנושים). אני לא יודעת איך המקלחות של הבנים אבל אצל הבנות היה לנו וילונות.
בנוגע לקבוצות המפקדים בוחרים באופן מאוד רנדומלי ילדים מהשכבה אז יש מצב שתהיה בלי חברים שלך בקבוצה, לי במקרה יצא שחברה אחת שלי הייתה איתי בקבוצה.
תיקח איתך מטען נייד(יש תקעים בחדר אבל לנו לדוגמה זה לא הספיק) ותקח כסף קטן בשביל המכונות. בכללי בית הספר שלכם צריך להביא לכם רשימה מה חובה להביא
בנוגע לקבוצות המפקדים בוחרים באופן מאוד רנדומלי ילדים מהשכבה אז יש מצב שתהיה בלי חברים שלך בקבוצה, לי במקרה יצא שחברה אחת שלי הייתה איתי בקבוצה.
תיקח איתך מטען נייד(יש תקעים בחדר אבל לנו לדוגמה זה לא הספיק) ותקח כסף קטן בשביל המכונות. בכללי בית הספר שלכם צריך להביא לכם רשימה מה חובה להביא
שואל השאלה:
סבבה תודה:)
סבבה תודה:)
אנונימי
באותו הנושא: