התחברות
הרשמה
מישהו שיצא לטיול של כמה ימים ממקומות כמו הצופים ונוער הלומד יכול לספר אפ זה שווה את זה וזה היה כיף או משהו
29 ביוני 2021, 00:54
הנוער העובד והלומד
טיול
צופים
טיולים
3 תשובות
אני בצופים זה שווה את זה
S
Shobi
אני בצופים
וזה כיף ברמות
b
blink-182
זה שווה בטירוף אני בנוער העובד ואני מחכה לטיולים של החופש בטירוף
ה
הלו :)
באותו הנושא:
להביא לטיול של יומיים במקום מסודר מזוודה או תיק?
טיול שנתי של 4 ימים או לטוס לאילת במקום ל2 לילות?
שמעתם על הבני נוער שיצאו לטיול ונסחפו בנחל?
אני וחבר טסנו לטיול באירופה, ביום ה3 של הטראק חבר שלי ברח לי בטיול והשאיר אותי לבד באמצע שום מקום, והלכתי ימים ברגל
אני רוצה לטוס לחול השנה מישהו מכיר מקום עם יותר טיולים ונופים, מאשר מסיבות כל היום?
מה המקום הכי מיוחד/כיף שיצא לכם להיות ביום הולדת?
יש כאן מישהו שיצא לטיול שנתי של 3 ימים? לילה אחד בשטח ואחד אכסנייה
יש פה ילדים מתיכון באשדוד שיצאו לטיול שנתי?
מישהו יודע מאיזה עיר הנערים שיצאו לטיול בנחל וניספו?
שמתי לב שיש כמה אנשים שיצאו לטיול של 10 ימים בערך או משהו כזה, במה מדובר?
בית הספר שיצא היום לטיול ואז הם מתו איזה בית ספר זה היה?