10 תשובות
הכל טוב עבר ונשכח
לצחוק על זה:)
יעבור ישכחו מהר
תעלי דברים אחרים, זה לא באמת מעניין אנשים כל עוד הם ילדים ילדותיים שחושבים שיהיה מצחיק לרכב על הפאדיחה שלך בשביל להעלות את רמת המקובלות שלהם בכיתה.
כל אדם עסוק ביום שלו. המקסימום שאולי עשו זה צילום מסך.
לא נראלי שיש ממש מה לעשות, הם כבר ראו..
אבל אל תראי כאילו זה ממש מביך אותך, קחי את זה באיזי ותראי שתוך כמה שבועות הכל יעבור,אף אחד לא באמץ יזכור
אנונימית
תמחקי ואל תחשבי על זה יותר מידי
לא יזכרו את זה עוד מעט
אוי אני מזה מבינה אותך
לפני כמה חודשים העלתי בטעות סרטון סופר מביך לסטורי שלי וזה היה בטעות ורציתי למות באותו רגעע
תגידי שעשית בכוונה כדי לראות את התגובות
אל תחשבי על זה יותר מדי וזה יעבור :)