5 תשובות
לא
שואל השאלה:
רציני כיאלו?
אנונימית
ממש לא זה יפה מלא מצלמים לסטורי שקיעות/זריחות ושמיים בכללי כולל אני במיוחד אם זה תמונה מוצלחת הייתי מוסיפה להייליטס
אנונימית
לא זה מהמם
באותו הנושא: