4 תשובות
הייתי רעבה ולא ידעתי מתי השיעור מתחיל אז
הכנתי לי לאכול ונכנסתי לבדוק אם הוא התחיל וראיתי שזה מכניס אותי ולא הייתי על השתק אז אמרתי "נו מה גם לאכול אין זמן?"
שכחתי שאני עם מצלמה וקמתי רגע לדלת ואז רקדתי בקטנה מול המראה ושכחתי שהייתי עם מצלמה
אנונימית
אף פעם לא הייתה לי פדיחה.
עדיין.
חשוב לציין *עדיין*.
על כמה מתערבים שהיום תהיה לי פדיחה?
התחלתי לשיר anyone של דמי לובאטו
מי שמכיר את השיר הזה יודע שזה טרגדיה