5 תשובות
לא ככ, ממליצה על מסטיק
אם תשתי יותר מדי, אז הקיבה שלך תרגיש מלאה, לא בדיוק סותם את התיאבון, אבל בעקיפין כן.
בערך
פשוט אם את רוצה לאכול או הולכת למקום כלשהו לאכול אל תשתי הרבה מים
אבל חשוב לשתות כמובן
פשוט אם את רוצה לאכול או הולכת למקום כלשהו לאכול אל תשתי הרבה מים
אבל חשוב לשתות כמובן
אנונימי
זה סותם את התאבון אם את תשתי יותר מידי מים..
את תרגישי שהבטן שלך מלאה ואז לא תצליחי לאכול.
את תרגישי שהבטן שלך מלאה ואז לא תצליחי לאכול.
באותו הנושא: