2 תשובות
אני בד"כ 43-42.5, לקחתי 41.5 ויושב לי נהדר, נעל מאוד נוחה.
זה לא מדע מדויק אבל אני חושב שכדאי לך 39 כי זה קנבס שיכול רק להתרחב.
זה לא מדע מדויק אבל אני חושב שכדאי לך 39 כי זה קנבס שיכול רק להתרחב.
אני תמיד 39 בהכול לדעתי תמדדי 39.5
באותו הנושא: