5 תשובות
אז אל תקני בינתיים או שתחפשי במידה שלך
בטוחה שתמצאי בסוף
בטוחה שתמצאי בסוף
שואל השאלה:
זאת מהדורה מוגבלת :(
זאת מהדורה מוגבלת :(
אנונימית
שואל השאלה:
אין מידה 38 והרגל שלי לא גדלה כבר איזה שנתיים
אין מידה 38 והרגל שלי לא גדלה כבר איזה שנתיים
אנונימית
אז תקני 38
עדיף טיפה גדול מאשר קטן, הרגל גודלת ואת תעלי מידה
עדיף טיפה גדול מאשר קטן, הרגל גודלת ואת תעלי מידה
שואל השאלה:
אני מידה 37 בקונברס?
אני מידה 37 בקונברס?
אנונימית
באותו הנושא: