11 תשובות
שואל השאלה:
אוי.. אני בבעיה
אוי.. אני בבעיה
אנונימית
לא יודעת אבל הם מתרחבים בחושך
זה נכון
וזה נכון את את בחושך, באור הם נהיים קטנים יותר^^^^^
וזה נכון את את בחושך, באור הם נהיים קטנים יותר^^^^^
שואל השאלה:
^ רגע צריך לעשות את זה בחושך? או באור?
^ רגע צריך לעשות את זה בחושך? או באור?
אנונימית
נכון
הם מתרחבים מכמה סיבות
את יכולה גם סתם לעצום ואז לפתוח והם מתרחבים לשנייה
את יכולה גם סתם לעצום ואז לפתוח והם מתרחבים לשנייה
שואל השאלה:
^ לא סגרתי, פשוט מצמצתי רגיל וזה התרחב ממש
^ לא סגרתי, פשוט מצמצתי רגיל וזה התרחב ממש
אנונימית
כן זה נכון
זה נכון
זה נכון. אבל זה יכול להיות גם בגלל האור
באותו הנושא: