10 תשובות
מראה הרבה על הכישלון של החברה הישראלית בבחירת ראש ממשלה
^לגמרי
נכון^
את ממש תודקת
אנונימי
מסכים עם הראשונה
אנונימי
רק ביבי
אנונימי
כתב אישום לא אומר שהוא אשם! זה אומר שיש נגדו משפט, ואולי הוא יצא זכאי
תפנימו את זה למוח
*זה שיש לביבי משפט לא בהכרח אומר שהוא אשם*
אבל אם יוכיחו שהוא כן אשם, אז אני אהיה נגדו
להתבייש שיש לנו ראש ממשלה כזה

לתגובה מעלי זה לא משנה אם הוא אשם או זכאי כי כשלראש ממשלה יש חקירות האינטרס שלולצאת זכאי במשפט יותר חזק אצלו מהאינטרסים של המדינה זה למה ביבי לא מינה מפכל, לא העביר תקציבים ועוד ועוד
בכל מקום עבודה בעולם אם יש לך כתב אישום אתה מתפטר מטפל המשפט שלך ואם יצאת זכאי אתה חוזר לעבוד, ביבי לא מתפטר אפילו שיש לו כתב אישום וזה צריך להעלות לכולם נורת אזהרה חמורה!!!
הייל דוד
יש נגדו שלושה כתבי אישום. לא אחד, לא שניים, שלושה. באמת נראה לך הגיוני שהכל שקרים? שהכל סתם?
גם אם יצא שהוא לא אשם, למרות שאני לא מאמינה בזה, הוא נמצא ממש עכשיו בהליך משפטי. הוא לא יכול לעשות את זה ולהיות ראש ממשלה באותו הזמן. כל מה שהוא עושה עכשיו קשור למשפט. הוא עשה הכל כדי לדחות אותו, הוא יעשה הכל כדי להתחמק. הוא לא ראוי לתפקיד הזה כשכל מה שהוא עושה קשור לאינטרסים שלו.