10 תשובות
אמ אם אני לא טועה יש בקופת חולים וגם יש מתחמים
שואל השאלה:
אני חיילת אי אפשר קופת חולים
והמתחמים של פיקוד העורף הם רק לבניי 60
אני חיילת אי אפשר קופת חולים
והמתחמים של פיקוד העורף הם רק לבניי 60
לא, אני עשיתי במתחמים של משרד הבריאות ואני בת 17
עשיתי באשקלון
עשיתי באשקלון
שואל השאלה:
אז זה בטח של מד"א וזה אנטיגן
אז זה בטח של מד"א וזה אנטיגן
לא לא זה היה pcr דוד שלי עובד במשרד הבריאות ושלח לי רשימת מקומות לבדיקות pcr לשלוח לך?
את יכולה לשלוח לי גם??
https://www.oref.org.il/12610-17882-he/pakar.aspx
אה אוי זה עלה לגיל 60 אני פשוט עשיתי לפני חודשיים
שואל השאלה:
חח חח בגלל זה שאלתי את השאלה
אני מחפשת מתחם pcr זמין
חח חח בגלל זה שאלתי את השאלה
אני מחפשת מתחם pcr זמין
לא נראה לי יש
באותו הנושא: