10 תשובות
אמ אם אני לא טועה יש בקופת חולים וגם יש מתחמים
שואל השאלה:
אני חיילת אי אפשר קופת חולים
והמתחמים של פיקוד העורף הם רק לבניי 60
לא, אני עשיתי במתחמים של משרד הבריאות ואני בת 17
עשיתי באשקלון
שואל השאלה:
אז זה בטח של מד"א וזה אנטיגן
לא לא זה היה pcr דוד שלי עובד במשרד הבריאות ושלח לי רשימת מקומות לבדיקות pcr לשלוח לך?
את יכולה לשלוח לי גם??
https://www.oref.org.il/12610-17882-he/pakar.aspx
אה אוי זה עלה לגיל 60 אני פשוט עשיתי לפני חודשיים
שואל השאלה:
חח חח בגלל זה שאלתי את השאלה
אני מחפשת מתחם pcr זמין
לא נראה לי יש