5 תשובות
בכל מקרה צריך ''בן אדם'' שיבדוק לא -_-?
מה הבעיה פשוט להתקשר לרופא משפחה או לבית חולים או מדא.. כבר מישהו יסביר משם
מה הבעיה פשוט להתקשר לרופא משפחה או לבית חולים או מדא.. כבר מישהו יסביר משם
שואל השאלה:
ברור שצריך בן אדם, אבל אם יש לי חשד אז זה די מסוכן להסתובב חופשי בקופת חולים שיש שם מלא אנשים
ברור שצריך בן אדם, אבל אם יש לי חשד אז זה די מסוכן להסתובב חופשי בקופת חולים שיש שם מלא אנשים
אנונימית
שואל השאלה:
ללכת למרפאה בשביל רופא? זה לא מסוכן?
ללכת למרפאה בשביל רופא? זה לא מסוכן?
אנונימית
יכולים לעשות בדיקה לקורונה עם הפניה מרופאת משפחה או מרופא ילדים
מצטרף לשאלה
באותו הנושא: