6 תשובות
אם הייתי בבידוד והיו עושים לי את זה הייתי שמח :) אבל תבדקי אם יש לו טעם לפני
כן, מעשה נדיר.
כן, ממש יפה!
למה לא
כן, זה ממש נחמד :)))
אשש
אנונימית
באותו הנושא: