6 תשובות
יופי שאתה מרגיש בסדר אבל לך תדע אם יש לך משהו ואת מי אתה יכול להדביק, בדרך כלל המשטרה לא מגיעה אבל בכל זאת תישאר בבית זה לא כל כך קשה
שואל השאלה:
אנשים, אני עשיתי כבר 2 בדיקות והכל עבר בשלום! אני מחוסן וגם עשיתי בדיקת נוגדנים. בחירת תעשו טובה ומי שיכול להועיל שיגיד משהו
שואל השאלה:
כי יש לי אירועים חברתיים להגיע אליהם. יש לי עבודה ויש לי עוד חובות
יש לך עוד חובות? אז אחד מהם שהוא גם במקרה הכי חשוב שם זה להישאר בבית 24 שעות תאמין לי שזה כלום
מה הבעיות שלך לשבת 24 שעות ??
תגיד תודה שלא קרה לך כמו שלי שאני עברתי בדיקה קורונה ויצאתי שלילית אבל בכל זאת הייתי חייבת לשבת שבועיים סגורה בבית ללא סיבה כי משרד הבריאות חייבה אותי במקום ללכת ללמוד לבגרות בהיסטוריה ו... ?
משהו קרה לי ? לא , הצלחתי לעמוד בשתיהם בהצלחה רבה
ועל הדרך משטרה הגיע ובדקה אותי פעמיים אם אני יושבת בבידוד
אז חלאס לחפור ושתוק
שואל השאלה:
וואלה... באסה לך. תבכי.^^^