16 תשובות
חברה שלי קבלה בגיל 14.5 אבל מומלץ ללכת לרופא לבדוק
הכל טוב זה נורמאלי לגמרי את תקבלי מתישהו בלי לחץ
אנונימית
פשוט תחכי אני מכירה מישהי שקיבלה בכיתה י' ואני מכירה גם בנות שלא קיבלו בט'
כל אחת מקבלת בגיל אחר וזה בסדר גמור, אני קיבלתי בגיל 15.5 אל תילחצי.
זה מאחר לכולן אל תדאגי אני מכירה מישהי שקיבלה מחזור רק בגיל 16
זה לגמרי בסדר ותאמיני לי עדיף לקבל בגיל קצת יותר מאוחר, מחזור זה קשה
אני קיבלתי ב14 זה בסדר, עד 16 זה נורמלי אחרי מומלץ ללכת לרופא
אנונימית
אני גם בת 13.5 ולא קיבלתי הכל טוב הגיל הממוצע הוא 13 זה נורמלי לגמרי
שואל השאלה:
תודה לכולכן!! אתן יודעות אולי אם יש דרך לקבל מהר יותר?
אנונימית
^אוי את לא רוצה את זה תאמיני לי. אין לך למה למהר אני קיבלתי בגיל 15 וטוב שכך
ואין דרך למהר את זה
קיבלתי מחזור בחופש הגדול לעלית כיתת ו, ועד עכשיו לא קיבלתי, אולי את תקבלי מאוחר יותר או מוקדם יותר, את לא תוכלי לדעת . אבלאני ניסיתי להגיד לך שאל תפתחי יותר מידיי ציפיות, המחזור לא תמיד מגיע כשקוראים לו .
את תקבלי הכל טוב אל תחשבי על זה, אם זה ממש מעיק עלייך תשאלי את אמא שלך באיזה גיל היא קיבלה, ותקבלי אינדיקציה פחות או יותר מתי את אמורה לקבל
היי הכל טוב יש לך עד גיל 16 ועם עדיין לא לכי לרופא נשים
זה בסדר, כל אחת מקבלת בגיל אחר. בנתיים תהני מהזמן שאין לך מחזור כי זה זמן שלא יחזור
נשבעת לך שגם אני ככה
אני בת 13.7 ועדיין לא קיבלתי , יש ניצנים בציצי ויש שערות ערווה (סליחה אם זה מגעיל מישהי)

אני נמוכה 1.53
וזה בסדר באמת אני מזדהה איתך הכי בעולם וזה כיף לדעת שיש עוד מישהי ככה ❤
אנונימית
שואל השאלה:
האננוימית שבת 13.7, אני גם ממש נמוכם וממש שמחה שאת מזדהה איתי!
אנונימית