7 תשובות
יש כאלה שמקבלים את זה מאוחר יותר..
אני קיבלתי בגיל 16
כן זה נורמאלי
לחיות את חייך
יש כאלו שמקבלות מאוחר יותר אבל אולי כדאי ללכת לרופא נשים
אנונימית
זה נורמלי
כן הכל טוב זה יכול להיות שתקבלי מחזור מאוחר אבל אם חצי שנה אחרי שש עשרה לא קיבלת תלכי לרופא לכל מקרה
תחנקי למה יש לי חרא מזל וקיבלתי ב12 לפחות יש לי 3 ימים
מאחלת לכל המעצבנות מחזור של 10 ימים וכאבים של אלוהים ישמור תודה ויום טוב
תאכלי מאמא עוף
אנונימי