6 תשובות
שתה מים ותניח לבטן
שואל השאלה:
אם אני יקיא את זה זה טוב ?
אם אני יקיא את זה זה טוב ?
אנונימי
עזוב אין טעם להקיא
כן מים ולחרבן
תשתה הרבה מים וכנס לשירותים
כן... לשתות מים
באותו הנושא: