7 תשובות
לנסות לדבר איתה או פשוט להחליף חברה
אל תאכלי אותה
בטוחה שהיא מוגדרת כ"חברה"?
תעזבי אותה, כמה שיותר מהר.
תעזבי אותה, כמה שיותר מהר.
תתרחקי ממנה
שואל השאלה:
( המשך זה לא נתן שם )
אני מרגישה שאני לא מעניינת אותה אני ניסיתי ככ להחזיר לה אותה התנהגות ולא הצלחתי . ביסודי התנהגתי נורא היא צודקת אבל אני השנתיים האחרונות אין פעם שהרגשתי שהיא למטה והייתי פה בשבילה לשמח אותה להצחיק אותה . רק שהיא לבד היא נזכרת בי , היא תסכים לי לבוא אלייה רק אם אביא לה משהו מהמכולת יש לה התנהגות מגעילה היא פוגעת בי ככ הרבה היא בחיים לא תתן חיבוק . אם אני אבכה היא אח"כ שנהיה עם אחרים היא תצחק ותגיד שבכיתי . אני חייבת לסיים עם זה אבל פשוט לא מצליחה .
( המשך זה לא נתן שם )
אני מרגישה שאני לא מעניינת אותה אני ניסיתי ככ להחזיר לה אותה התנהגות ולא הצלחתי . ביסודי התנהגתי נורא היא צודקת אבל אני השנתיים האחרונות אין פעם שהרגשתי שהיא למטה והייתי פה בשבילה לשמח אותה להצחיק אותה . רק שהיא לבד היא נזכרת בי , היא תסכים לי לבוא אלייה רק אם אביא לה משהו מהמכולת יש לה התנהגות מגעילה היא פוגעת בי ככ הרבה היא בחיים לא תתן חיבוק . אם אני אבכה היא אח"כ שנהיה עם אחרים היא תצחק ותגיד שבכיתי . אני חייבת לסיים עם זה אבל פשוט לא מצליחה .
אנונימית
לקום וללכת
בן אדם שגורם לך להרגשה רעה, הוא לא חבר.
ואני באמת מדברת מניסיון, היה לי בן אדם בחיים שהיינו החברים הכי טובים עם מיליון הבטחות אבל הוא אכזב אותי ופגע בי הרבה, אז עם כל הקושי קמתי והלכתי ותאמיני לי שהיום טוב לי, ואני לא מצטערת על זה בכלל.
תקומי ותלכי אם לא טוב לך!
בן אדם שגורם לך להרגשה רעה, הוא לא חבר.
ואני באמת מדברת מניסיון, היה לי בן אדם בחיים שהיינו החברים הכי טובים עם מיליון הבטחות אבל הוא אכזב אותי ופגע בי הרבה, אז עם כל הקושי קמתי והלכתי ותאמיני לי שהיום טוב לי, ואני לא מצטערת על זה בכלל.
תקומי ותלכי אם לא טוב לך!
אנונימית
אולי היא לא שמה לב שזה פוגע בך, תנסי לדבר איתה ואולי היא לא עושה את זה בכוונה.
אם היא ממשיכה אחרי שאמרת לה, היא רעילה ותנסי להתרחק. את לא צריכה אותה! מוזמנת לפנות אליי אם את צריכה עזרה
אם היא ממשיכה אחרי שאמרת לה, היא רעילה ותנסי להתרחק. את לא צריכה אותה! מוזמנת לפנות אליי אם את צריכה עזרה
באותו הנושא: