7 תשובות
להעיף
את לא אמורה להישאר במקום שלא עושה לך טוב
למצוא אנשים אחרים להיות איתם ואם כן או לא, תנתקי איתה קשר
היא לא שווה את זה, תאמין במה שאתה בוחר להאמין בו ולנכון, תמצא מישהי אחרת שתבין את אותו הדבר
להתחיל בזה שלא תקראי לה חברה (ובטח שלא חברה הכי טובה).
לא שווה שתשני את עצמך, במיוחד לא לרעה, רק בגלל בחורה אחת. או שתעמדי על שלך ותגידי לה שזה מפריע לך ושתפסיק, או שתתרחקי
להשתמש בה כדי להכין שיקוי רעיל נגד האויבים שלך
ואז להשתלט על העולם
תראי, זה קשה פשוט להעיף אותה כמו שכולן אומרות פה כי היא בכל זאת החברה הכי טובה שלך..
אבל,
אם היא רעילה אל תחשבי פעמיים ותתחילי להתרחק ואם היא מספיק חכמה היא תבין ותיקח בעצמה צעד אחורה..
אם גם זה קשה לך תנסי לדבר איתה, זה יכול להיות אפילו בוואטסאפ אם את חוששת ממה שיקרה במהלך שיחה פנים מול פנים.
יכול להיות שהיא תבין ותנסה להשתנות או לפחות לשנות את היחס שלה אלייך..
אם את רואה שכל זה לא עוזר והיא עדיין ממשיכה לגרור אותך לדברים לא טובים תתחילי להתחבר יותר לילדים אחרים ולהתנתק ממנה, לא בבת אחת כי זה מאוד קשה פשוט לריב עם החברה הכי טובה שלך ואז אין לך עם מי לדבר או להסתובב..
אני יכולה לעזור לך בתהליך חחח, בפרטי.
את יודעת מה לכתוב וזה וסתם כדי שלא תהיי לגמרי לבד..
עכשיו כמובן שאני לא יודעת מה המצב החברתי שלך אבל אני לא ממליצה פשןט להתנתק ממנה יום אחד וזהו
לא להעיף אותה, יש משפט כזה שאמא שלי תמיד אומרת "אל תהיה המושפע תהיה המשפיע" אל תתני לה להשפיע עלייך אולי את תנסי להשפיע עלייה לעשות דברים טובים