8 תשובות
מאדר פאקר (באנגלית כמובן)
mother fucker shit?
אנונימית
שואל השאלה:
והראשון?
אנונימית
שואל השאלה:
מה אז למה הם משתמשים בזה כל כך מלא?
אנונימית
אין סיבה סתם נהיה טרנד
783
עם s זה לרבים בלי s ליחיד והם משתמשים בזה כי כיף להגיד את זה כאילו זה גורם לך להישמע רציני יותר כמו שבעברית מכניסים כל מיני קללות
שואל השאלה:
אה, חשבתי שזה אומר בן אדם איכותי או משהו
אנונימית
בני זונות כזה