5 תשובות
יכול להיות שפגשת והם בארון
כן יש מצב שהם פשוט לא אומרים
גם אני חשבתי על זה
שואל השאלה:
אולי וגם שפ הכל מוחצן כזה במציאות אף פעם לא ראיתי את זה
אולי וגם שפ הכל מוחצן כזה במציאות אף פעם לא ראיתי את זה
אנונימית
כי בטיקטוק ורשתות חברתיות, בדרך כלל הדברים המוחצנים מצליחים יותר רואים אותם יותר... את לא תראי שם לרוב אנשים רגילים סתם ככה, פשוט כי זה משעמם לרוב.
בחיים הרגילים את לא רואה את זה, כי זה באמת מאוד מעט, פשוט המעט הזה מאוד מצליח. במציאות, רוב ההומואים את בכלל לא תדעי עליהם, הם פשוט יראו לך אנשים רגילים...
בחיים הרגילים את לא רואה את זה, כי זה באמת מאוד מעט, פשוט המעט הזה מאוד מצליח. במציאות, רוב ההומואים את בכלל לא תדעי עליהם, הם פשוט יראו לך אנשים רגילים...
באותו הנושא: