2 תשובות
נראה לי שאת מדברת על הלוואות וזה ממש לא בהכרח לקבל פי 2, הכל תלוי בכמה המניה עולה. אם המניה יורדת את יכולה גם לאבד כסף.
שואל השאלה:
וואט? אני לא מדברת על הלוואות, מדברת על מקום להכניס תכסף אבל מבלי שיהיה לי צורך בבסיס כלשהו
ואז פשוט החברה מחזירה לי תכסף כפול 2 גם עם יש עמלה כמו שפסיכופטית כתבה
אנונימית