5 תשובות
פאק מה

אם אני שונאת דמות, כלומר היא חשובה לי בדרך מסוימת(הסדרה)- הרי בין אהבה ושנאה יש גבול דק מאוד...

הייתי מתעלפת או משו
חחח זה קרה לי כשהייתי קטנה
הייתה דמות רעה בסדרה
ופתאום בתדודה שלי אמרה לי שהיא חברה של אחות של הדמות ושהיא כל הזמן רואה אותה וזה
לא היה לי אכפת, אני גם לא מתה על דודה שלי.
הייתי מעריכה אותה בתור שחקנית ולא בתור הדמות, אלו אנשים שונים. אבל זה די מגניב.
הייתי מבקשת חתימה, אבל אין לי דודה כך שחלומי לעולם לא יתגשם