8 תשובות
אני טסה ב14 בבאפריל להופעה בפריז. אם לא יתבטל בגל הקורונה אמן
אפשר שתבואי לפרטי???? אני ממש מעריצה שלה ואני מחפשת אנשים בארץ שגם אוהבים אותה
שואל השאלה:
אין לי מספיק פרחים בשביל לשלוח לך הודעה
אנונימית
שואל השאלה:
אני ממש אוהבת אותה אני מעריצה ממש שלה
אנונימית
את יכולה לענות על כמה שאלות בשביל לקבל פרחים??? אני ממש אשמח לדבר איתך
שואל השאלה:
שלחי לי את האינסטגרם שלך
אנונימית
tal_eldar
כנראה טסה לברצלונה להופעה שלה
יש לך מושג איך זה עובד עם הכרטיסים? כרטיס רגיל וכרטיס מיטאנדגריט נמצאים באותו מקום באולם?