8 תשובות
אני טסה ב14 בבאפריל להופעה בפריז. אם לא יתבטל בגל הקורונה אמן
אפשר שתבואי לפרטי???? אני ממש מעריצה שלה ואני מחפשת אנשים בארץ שגם אוהבים אותה
שואל השאלה:
אין לי מספיק פרחים בשביל לשלוח לך הודעה
אין לי מספיק פרחים בשביל לשלוח לך הודעה
אנונימית
שואל השאלה:
אני ממש אוהבת אותה אני מעריצה ממש שלה
אני ממש אוהבת אותה אני מעריצה ממש שלה
אנונימית
את יכולה לענות על כמה שאלות בשביל לקבל פרחים??? אני ממש אשמח לדבר איתך
שואל השאלה:
שלחי לי את האינסטגרם שלך
שלחי לי את האינסטגרם שלך
אנונימית
tal_eldar
כנראה טסה לברצלונה להופעה שלה
יש לך מושג איך זה עובד עם הכרטיסים? כרטיס רגיל וכרטיס מיטאנדגריט נמצאים באותו מקום באולם?
יש לך מושג איך זה עובד עם הכרטיסים? כרטיס רגיל וכרטיס מיטאנדגריט נמצאים באותו מקום באולם?
באותו הנושא: