12 תשובות
אני.
שואל השאלה:
את בת, פניתי לבנים
אנונימי
רוק סטאר
אני סטרייטית ואני נמשכת אליה
שואל השאלה:
אתה יכול לפרט למה? ^
אנונימי
הייתי רוצה לצאת איתה, היא בטח לא הייתה רוצה לצאת איתי בחזרה אבל עדיין היא נראת נחמדה מאוד ואני אוהב את הקול שלה.
thv
אם את באמת מצפה לתשובה אז כן, אני.
שואל השאלה:
אני בן, ואת בת, פניתי לבנים ^
אנונימי
ואם אני לסבית
שואל השאלה:
אם את לסבית אז תוכלי לפרט למה לא :)
אנונימי
אני לא שונאת אותה אין לי משהו רע אולי היא חמודה אבל לא הטייפ שלי
אני היא מכוערת
אנונימית