12 תשובות
כן בטח
שיעשו מה שבא להם .?
לפחות הם מתחסנים
סמרטוטים של המערכת.
כלום, לפחות הם התחסנו מזה משנה
למה לא
מטומטמים. לא קולטים שהם סתם שפן ניסיונות שלהם.
בהתחלה היה חיסון אחד
טז חיסון שני
אז חיסון שלישי
אז כת מי שמחוסן שלישי פטור מבידוד, כניסה לכל מקום
עכשיו? צריך לעשות בדיקת קורונה גם מי שמחוסן
זה רק אומר עד כמה החיסונים זה חרטא של דבר
את האמת מעדיפה להיות שפן ולמות מחוסנת מאשר להדאר עם אלה שלא אבל יכולה להגיד שהתחסנתי כי אני עצמי בסיכון ולא רציתי להגיע למצב קשה וכנראה שאני לא אתחסן פעם רביעית נראה אבל שכל אחד יעשה מה באלו לפחות הם התחסנו צה זה משנה למה
אנונימית
טיפשים אבל אולי טיפה פחות מאלה שמתחסנים סתם
אנונימי
וואו אנונימית איפה שמעת את זה בבית אני מרחם עלייך . חחח סתם ראיתי תגובה כזאת ברשת .. גם אנחנו לא נרצה לחיות עם אחת כמוך
אנונימי
מה יש לחשוב? העיקר שמתחסנים
אני אישית התחסנתי לא רק בשביל זה, אבל תו ירוק היה חלק גדול מהשיקולים
שלא אכפת לי.