7 תשובות
עדיין אפשר להידבק אבל הסיכוי קטן בהרבה וגם המחלה פחות קשה, עובדה שיותר מ80% מהחולים קשה לא מחוסנים בכלל
אם את צעירה, באמת שאין לך למה להתחסן.
משרד הבריאות בעצמו אישר שהחיסון יכול לגרום לדלקת בשריר הלב.
בואו אז.. כל אלה שאומרים שהמחלה פחות קשה לכל מי שלוקח את החיסון יש סיכוי לחטוף דלקת חמורה שיכולה להביא לדום לב
בואו אז.. כל אלה שאומרים שהמחלה פחות קשה לכל מי שלוקח את החיסון יש סיכוי לחטוף דלקת חמורה שיכולה להביא לדום לב
אנונימי
התופעות חלשות יותר
^^הסיכון הקטנטן שיכול לקרות לך משהו מהחיסון הוא כלום לעומת הסיכוי שיקרה לך משהו מהקורונה למרות שאתה צעיר
דלקת בשריר הלב ? לא חמורה? חחח את מבינה מה זה בכלל דלקת ב*שריר הלב*? או שמשחקת אותה ראש קטן?
וגם לפני החיסון רוב חולי הקורונה לקחו את המחלה בקלות .
מה שמגדיל את אחוז התחלואה זה דווקא כל המחוסנים שהולכים ברחוב בלי מסיכות למרות שהם גם מדביקים .
אני התחסנתי כבר פעמיים והנה אומרים לי בפרצוף החיסון לא יעיל לך תעשה שלישי ואז רביעי
סליחה שאני לא רואה היגיון בלהתחסן בחיסון שלא הוכיח שום יעילות וגם יש סיכויים שיגרמו לי לנזק גופני חמור .
וגם לפני החיסון רוב חולי הקורונה לקחו את המחלה בקלות .
מה שמגדיל את אחוז התחלואה זה דווקא כל המחוסנים שהולכים ברחוב בלי מסיכות למרות שהם גם מדביקים .
אני התחסנתי כבר פעמיים והנה אומרים לי בפרצוף החיסון לא יעיל לך תעשה שלישי ואז רביעי
סליחה שאני לא רואה היגיון בלהתחסן בחיסון שלא הוכיח שום יעילות וגם יש סיכויים שיגרמו לי לנזק גופני חמור .
אנונימי
אני לא מתחסנת אין לי בשביל מה בדיוק בגלל הסיבה שכתבת, אם אחלה בקורונה אני אקח את זה קליל כי המערכת החיסונית שלי חזקה וכך אהיה מחוסנת טבעי וזה הרבה יותר אפקטיבי מאשר החיסון המלאכותי
באותו הנושא: