12 תשובות
flo rida whistle
תהני חיים שלי
שואל השאלה:
תשובה לחכם בשמש: זה לא השיר הזה:(
תשובה לחכם בשמש: זה לא השיר הזה:(
אני בהלם ף זה התיאור בולל
iyaz replay
שואל השאלה:
גוני ביוני זה גם לא זה. לדעתי יותר ישן
גוני ביוני זה גם לא זה. לדעתי יותר ישן
יותר פירוט
יודעת איך הולך השיר קצת לפחות?
שואל השאלה:
לא זוכרת עוד...
לא זוכרת עוד...
שואל השאלה:
תודה לכולם נזכרתי בשיר קוראים לו shine on:))
תודה לכולם נזכרתי בשיר קוראים לו shine on:))
אחלה שיר. שמח שמצאת.
חחח מזל שאמרת למה עד עכשיו אני בתסביכים
באותו הנושא: