4 תשובות
זה מאוד פשוט אין לך ממה לדאוג כלכך
רק תשגיחי שהם לא עושים שטויות ודברים מסוכנים תשחקי איתם אני בטוחה שהם יאהבו אותך
מה שtoxicb אמר/ה זה רעיון טוב,
לפי דעתי לא מוזר בכלל ללכת עם חברה זה לגיטימי לגמרי (כמובן שצריך לעדכן את ההורים לפני) את לא צריכה להילחץ, אם את טובה אם ילדים ואוהבת אותם הם יתחברו אלייך.
טיפ לעולם על תשיאירי תינוק שניה אחת לבד.
לי כבר קרה שתינוק נפל מהזה שמחליפים טיטולים ופתח תראש
עשיתי פעם אחת בייביסיטר האמא חזרה ב 4 בבוקר למרות שסיכמנו על 12 אבל קיבלתי יותר כסף .
תדאגי שלא יחרטטו אותך בכסף או בשעות .
ושהם לא יתרוצצו ויעשו שטויות פשוט תשגיחי עליהם