25 תשובות
הבאתי ביד
משחקי מחשב/ מוזיקה
עם חברים ומשפחה לצידי
לא התגברתי לול
פשןט בורחת מזה
תכלס אני מעסיקה את עצמי כל היום בשביל לא לחשוב על זה
מנסה ללמוד כמה שיותר
פשןט בורחת מזה
תכלס אני מעסיקה את עצמי כל היום בשביל לא לחשוב על זה
מנסה ללמוד כמה שיותר
מוזיקה, על פול ווליום. הא, ולא עשיתי את זה.
עם המון המון המון תמיכה
ואופטימיות
ורצון לצאת מזה
ואופטימיות
ורצון לצאת מזה
התחלתי להפגש יותר עם אנשים
שינה.
מוזיקה
מודה על התקופות האלה באמת ככה למדתי איך להיות חזקה ולא להישבר ובזכותן אני מי שאני היום!!
פשוט מחזיקים במה שאת אוהבת ורואים את הטוב ולא את הרע
כן זה קשה אני יודעצ אבל את לא לבד אם באלך אני פה בשבילך!
פשוט מחזיקים במה שאת אוהבת ורואים את הטוב ולא את הרע
כן זה קשה אני יודעצ אבל את לא לבד אם באלך אני פה בשבילך!
לא ממש יודעת, פשוט החזקתי מעמד עד שמשהו השתפר.
את האמת עכשיו כשאני מאחורי זה אני לא יודעת. לזכור שזה תקופה וזה ייגמר אולי עזר להכניס קצת לפרופתיות שיש עליות ומורדות בחיים ואפשר רק לעלות למעלה אולי זה קיטשי אולי זה לא עוזר סליחה
אנונימית
ספר, שירים, לישון(דרך מעולה לברוח מהמציאות)
זרמתי עם החיים ואמרתי לעצמי כזה שזה לא יעזור לי שאני אשקע בעצב או באכזבה
ומוזיקה בעיקר
ומוזיקה בעיקר
דוגרי ?
מוזיקה
הבן זוג שלי
ו4 מהמורים שלי בבית ספר
מוזיקה
הבן זוג שלי
ו4 מהמורים שלי בבית ספר
חברים , מוזיקה , המחנכת שלי , וכמובן ש"הוא"
תקופות עוברות. אני בעצמי לא זוכרת
חיפשתי מה עושה לי טוב
אז בתקופה הזאת נפגשתי מלא עם חברים(למרות שהדבר היחיד שהיה בא לי זה להישאר במיטה), ישבתי הרבה ללמוד (לי באופן אישי זה ממש עוזר כדי לנתק מחשבות על דברים אחרים)
וברגעים שהרגשתי יותר שקועה במחשבות הרבה פעמים הייתי עושה מדיטציה, קוראת ספר, שומעת מוזיקה. לפעמים זה עזר ולפעמים פחות:)
ומה תמיד תמיד עוזר זה שיחה עם מישהו שאתה אוהב ושהוא שם בשבילך: אמא, אבא, חברה טוב, אחו/ת וכו'
אז בתקופה הזאת נפגשתי מלא עם חברים(למרות שהדבר היחיד שהיה בא לי זה להישאר במיטה), ישבתי הרבה ללמוד (לי באופן אישי זה ממש עוזר כדי לנתק מחשבות על דברים אחרים)
וברגעים שהרגשתי יותר שקועה במחשבות הרבה פעמים הייתי עושה מדיטציה, קוראת ספר, שומעת מוזיקה. לפעמים זה עזר ולפעמים פחות:)
ומה תמיד תמיד עוזר זה שיחה עם מישהו שאתה אוהב ושהוא שם בשבילך: אמא, אבא, חברה טוב, אחו/ת וכו'
פסיכולוגית
לא התגברתי
וואו אין לי שמץ איך הצלחתי לעבור את זה לא עברתי אץ זה במאה אחוז עדיין יש בי רסיסים אבל התקופה הבאמת מזוןיעה מאחורי אני חושבת שזה בגלל שהבנתי שאני חייבת להתקדם שאני חייבת להמשיך לא רק בשבילי בשביל המשפחה שלי וחברים שלי שאוהבים אותי.
עם החברה הכי טובה שלי ושירים, כתבתי, ואם את צריכה לדבר אני כאן❤
לא בדיוק התגברתי, יותר ברחתי
עכשיו מתאשפזת
מחשב
באותו הנושא: