30 תשובות
יש לי חום גבוה ואני מגניבה אז זוזו כולם כי אני הכי חמה
"עכשיו אפשר להגיד שאני לוהטת"
חם.ם.ם פה (סמיילי קורץ
"רק לי חם או שגם לכם" ואפשר להוסיף לוהטת בסוף
לוהטת יותר מכולם
"עכשיו יאשפזו אותי בסורוקה, חחח"
אנונימית
וסמיילים כאלה מתנשפים ואז סמיילים חרמנים כאלה עם הריר כזה בצד
רפואה שלמה ❤
is it hot in here? are you hot? i mean you are hot, i-i mean
אנונימית
אולי בתור תירוץ להגיד שאת נראית טוב?
ותרגישי טובב 3>
נודרת מה ישלכם אני בוכהה מה כמה מינוסים כי אמרתי חרמן חחחחחח
אולי פשוט תגידי יש לי חום
כולי חום ובאופן מפתיע הפעם זה לא מבר ברימר
"הסתכלתי במראה וקיבלתי חום"
אתם הולכים ללימודים ואני נשארת בבית
מד אייקיו
אני כל לך לוהטת שהגוף שלי לא יכול להכיל את החום הזה יותר
אנונימית
אני כלכך יפה, שהמדחום שלי איבד את זה כשהתקרבתי אליו
שאלתי אנשים כמה אני מתוך עשר המדחום נתן לי 40
אנונימית
תרגישי טוב :)
אני כל כך חמה עד כדי כך שהשמש מורחת קרם הגנה ממני
לוהט פה? או שזה רק אני?
אנונימית
התנור התקלקל..בחייאת..בואי תעמדי ליידי
איזה מגניבה אני
שואל השאלה:
תודה רבה לכולם❤
ולא ציפיתי שיגיע לחמות .. נראה לי בגלל הטמפרטורה חחח
אנונימית
אני כל כך לוהטת שכל מי שמתקרב אלי נשרף
יש לי חום גבוהה אני חמה אז אל תעצבנו אותי לפני תקבלו כוויה
חם לי אשש שש שש שש חם לי אשש שש שש שש שש
משום מה לאנשים פה יש הומור של אנשים מבוגרים
אנונימי