12 תשובות
עזוב תשכח מהם בנתיים תישאר עם הראש בבגרות
בהצלחה
בהצלחה
סיטואציה מסובכת, אתה יכול לכתוב להם וואי יש לי היום את הבגרות ואני בלחץ או פשוט וואי יש לי היום את הבגרות ובכך כנראה שהתשובה שלהם תהיה בהצלחה.
הגיוני שאנשים ישכחו כי זה לא משהו שמשפיע ישירות עליהם.
לדעתי אין צורך לנתק על קשר בגלל דבר כזה.
בנוגע לידידה אני מכיר את זה וזה מבאס כל הסיפור );
הגיוני שאנשים ישכחו כי זה לא משהו שמשפיע ישירות עליהם.
לדעתי אין צורך לנתק על קשר בגלל דבר כזה.
בנוגע לידידה אני מכיר את זה וזה מבאס כל הסיפור );
אנונימי
בהצלחה חבר !!
שואל השאלה:
תודה לכולם
תודה לכולם
אולי עובר עליהם תקופה אחרת קשה אולי היה להם משו בבית אולי הם שכחו אולי לא שמו לב אבל בהצלחה3>
בהצלחה! מקווה שתצליח!!
היה טוב?
בהצלחה !! ותשחרר מהחברים שלך כרגע תדאג לעתיד שלך ..
שואל השאלה:
תודה באמת לכולם, היה אחלה, איך היה לכם?
תודה באמת לכולם, היה אחלה, איך היה לכם?
לא ניגשתי סיימתי כבר עם מתמטיקה.
אבל הבנתי שהיתה בגרות סבירה.
שמחה מאוד שהלך לך אחלה!!!
אבל הבנתי שהיתה בגרות סבירה.
שמחה מאוד שהלך לך אחלה!!!
איך היה יאלוף?
עזוב תשכח מזה בנתיים תתרכז כולך בבגרות
ובהצלחה !!!!!! ..
ובהצלחה !!!!!! ..
באותו הנושא: