8 תשובות
רק עכשיו שמתי לב שהתחסנת חיסון שני היום בכל מקרה את צריכה להיות בבידוד לעשות pcr ואם יוצא שלילי את יוצאת מהבידוד לדעתי אבל אחרי שבוע בערך
את מריכה וחייבת לעשות בדיקות קורונה
כן. כי החיסון עדיין לא עובד.. זה לוקח שבועיים. וגם בלי קשר זה רק חיסון שני
את חייבת בידוד
בדיקת אנטיגן ואתה בחוץ
תלוי אם היית לידו לפני החיסון השני או אחרי. אבל בכל מקרה עדיף לייתר ביטחון שבוע בידוד או קצת פחות
אנונימי
בנוסף אין לך תו ירוק עדיין אז את מחוייבת להיות בבידוד
בדיקה מהירה
באותו הנושא: