4 תשובות
אני עשיתי בדיקה סרו לוגית ואני בת 12.5 אז כן אפשר בדרך כלל
אבל עכשיו כבר אין בדיקות בחינם ברוב הר ארץ זה תלוי איפה את גרה..
אנונימית
שואל השאלה:
תודה, אבל מה קשה לראות שכתוב אנונימי ולא אנונימית?
אנונימי
לא עושים יותר בחלק מהמדינה אבל אי אפשר בגיל 12 וחצי כי את כבר יכולה להתחסן
לא עושים יותר בדיקות סרולוגיות בכלל אני חושבת