התחברות הרשמה

קטע מסריח או שאני מגזימה?

ידיד מתקשר אלי ושואל אם אני רוצה לבוא איתו לקניון. אמרתי לו סבבה קבענו לעוד שעה . (הוא בא אלי ברגל וממני הולכים ברגל לקניון זב לא רחוק)
מתקשר אלי אחרי שעה וניתקתי כי לא יכלתי לדבר וכתבתי לו ישר אחרי שתהיה בחוץ תתקשר אני מוכנה.
פתאום הוא כותב לי שהוא בא עם חברה משותפת באוטו לקניון ואם אני רוצה לבוא שאני יתקדם ברגל כי הם עברו אותי. לי אישית לא היה מה לעשות בקניון החלטתי ללכת נטו בשבילו. ואחרי הקטע הזה כמובן שלא הלכתי
7 בינואר 2022, 12:53
ידידותעצביםכעסריחותהפגת ריחות    
5 תשובות
לפי דעתי זה באמת לא בסדר
י
יושיטאקי
אבל אני מניח שהוא לא התכוון
י
יושיטאקי
לא חושבת שהוא עשה את זה בקטע רע
כ
כחךרצ
לא הייתי הולכת.
ה
החוטאת
זה לא בסד3
פ
פרגית קטנה
באותו הנושא:
ניצול בעבודה או שאני סתם מגזימה?
השלימו את המשפט (בחרוז): יש שיגידו שאני דרמטית, יש שיגידו שאני מגזימה, אבל ________
אני רוצה לחתוך את עצמי החיים שלי בזבל ואל תאמרו שאני מגזימה
אתם חושבים שאני מגזימה?
אתם חושבים שאני מגזימה?
נפגעתי בצדק? או שאני סתם מגזימה
אני מגזימה שאני בוכה מזה שאמא שלי אומרת לי שאני לא מועילה בכלום??
להתחיל לדאוג או שאני סתם מגזימה?
יש לו בעיה או שאני מגזימה?
לגיטימי שאני כועסת אש או שאני מגזימה?
הפלוצים שלכם שקטים ומסריחים, שקטים ולא מסריחים, חזקים ומסריחים, חזקים ולא מסריחים ?